Monday, April 20, 2009

Hectic Weekend

What a peculiar weekend I had. Started off with a trip to Genting on Friday night. Ape yang di cari di atas sana malam2 buta pon xtahu. But sume sporting enaf so up we went. Melepak di cerun2 gunung, memperlihatkan ketahanan diri melawan rasa sejuk yang menusuk2 setiap liang roma yang terdedah. Sedang kusyuk melepak, melihat2 bintang2 di langit sambil ada yang berangan2 untuk melastik2 bintang tersebut (by the way ape salah die?), suddenly a shooting star appeared for like a moment or two. But it was enaf to warm up my heart.



I love stars… when I was a lil gurl, I used to talked to the stars. In fact my name means ‘My Star’ in Arabic (nothing to do whatsoever with My Star LG!). So no wonder aku pon berseri2 bagai kan bintang kejora hahahaa… We went back @ 4am. I was so lalok, I nearly slept all the way back.

Saturday, went to Curve with friends and at watched midnight show of ‘Jangan Tegur’… huhu…boleh la..dunno lak that if people were possessed they turned blue. Kalo orang choked ye la tp kene rasuk pon cmtu…apa daaa…agak r sket. Dah la ada 1 scene kat hospital tu, hantu tu terbang macam baru dapat lesen L...alahai...sedih aku tengok.

Sunday, went to KL Book Fair @ PWTC… haha…1st time in my life. Got myself 3 novels @ the price of 2. So now I can go back to my old habit… reading and just chill it. But yang tak boleh blah buku yang kawan aku beli…err…yang aku tolong belikan untuk die actually…hehe… Beb, ko memang pandai menghiburkan hati aku. Then we went for dinner @ Naili’s Place, Sentul. Yummy2… nak post gambar, all the pics taken were using my friend’s camera… so sowi. Maybe next time.

So…terhibur la sikit hati yang sedang lara ni…. A mixed up emotions in a short weekend.

4 Comments:

Blogger StingRay said...

peh...cerita jgn tegur...


hantu tu gayat kot bila terbang... ha ha ha

April 21, 2009 at 4:56 PM  
Blogger cipan said...

hantu gayat? erk..die mati jatuh bangunan kot

April 22, 2009 at 10:06 AM  
Blogger BrekRosak said...

aku tak abes lg bace buku tu..ntah bile la aku nk bace..

April 28, 2009 at 12:08 AM  
Blogger cipan said...

lowh...dah tu bile kite nak kongsi ilmu nih...cepat2 la

April 28, 2009 at 12:05 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home