Tuesday, May 12, 2009

karutan semasa membuat OT

after semalaman and seharian melayan jiwa yg kacau bilau, gundah gulana,duka nestapa,duka lara....akhirnya aku mendapat news yg mampu membuatkan aku tersenyum lega...

tp jahat ke aku coz i felt that way?idop org nape aku nak kacau?hmm....yg pasti aku nak org2 disekeliling aku, yg aku betul2 kesah,bahagia....susah sgt ke nk capai bahagia??bukannya macam nak capai nirvana yg pasti xtercapai tu....tp ia memang elusive kan.....xpe sahabatku....sabar2 coz things happen when u least expect it.

2 Comments:

Blogger StingRay said...

OT OT OT OT OT...


kaya la ko...

May 13, 2009 at 1:00 PM  
Blogger cipan said...

huhu...stakat 2 jam...lekat celah gigi jek..tp tatap alhamdulillah....

May 15, 2009 at 11:39 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home